Música

Música
Música - Part de la nostra vida

dijous, 11 de març del 2010

Millors blogs de 4t ESO

Més que tot m'agradat mirar els blogs d'altres alumnes. Jo penço que s'ha de ficar un 10 com a mínim per tots!! Fer un blog no és tan fácil com penseu!!!

Peró entre tots m'agradat molt el bloc El ballet: més que una vocació M'agrade aquest bloc perqué hi ha molta informació sobre ballet, també hi ha molts gadgets, fotos, etc. I també el bloc: Les últimes tendències !! Aquest blog es molt interessant! Allà la Judit explique coses sobre el seu hobby! Té gatgets molt bonics, fotos, podcast i articles molt interessants!!!
També m'agradat el bloc: M'agrada el patinatge artístic perque la Gemma ha fet tot lo que damanave el professor. I en el seu blog podem observar que hi ha enllaços dels l'altres blocs, images relaccionats amb el seu hobby, logo, té grafics sobre les respostes de l'enquesta amb grafics.
Peró vull dir, que tots blogs , tenen les seus coses individuals. I per aixó m'agraden tots els blogs!!!
Visiteu els blogs dels alumnes de 4t !!! =)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada