Música

Música
Música - Part de la nostra vida

dilluns, 22 de febrer del 2010

El per què d'aquest bloc

La música és un llenguatge universal. Tothom n'escolta en algun moment del dia. Tots tenim la nostra cançó preferida, aquell grup que ens recorda un instant fugaç de felicitat, o de tristesa. Amb aquest bloc el que pretenc és recopilar algunes de les músiques del món que a mi més m'agraden i compartir-les amb la resta de la gent.
Quan ens van proposar a l'assignatura d'informàtica fer un bloc, no vaig dubtar que a mi m'agradaria fer-lo sobre aquest idioma universal que és el llenguatge musical. La música és un dels meus principals hobbies, m'encanta escoltar-la a tothora ja sigui amb el meu iPod, en una minicadena, a través d'internet o de la televisió. Els videoclips, que combinen música i imatges, també són una de les meves grans aficions i podreu trobar-ne uns quants en aquest mateix bloc.
Espero que disfruteu de la música que compartiré amb vosaltres. Benvinguts al meu bloc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada